FANDOM

Przygoda z wadą wzroku, część 1
Tytuł oryginalny: Adventure Visually Impaired, part 1
Przygoda z wadą wzroku 1
Sezon: 1
Numer w sezonie: 1
Numer ogólnie: 1
Emisja w USA: 27.12.2013
Emisja w Polsce: 27.12.2013
Scenariusz: User:Pinkamena Potter
Scenorys: User:Pinkamena Potter
Zobacz także
transkryptaluzje
błędy w animacji
Przewodnik po odcinkach
Poprzedni
-
Następny
Przygoda z wadą wzroku, część 2
Przygoda z wadą wzroku, część 1 (ang. Adventure Visually Impaired, part 1) - pierwszy odcinek pierwszego sezonu.

OpisEdytuj

Derpy Hooves postanowiła odwiedzić Doctora. Gdy dotarła do jego domu, zauważyła, że z okien leci gęsty dym. Postanowiła szybko działać. Cofnęła się dwa metry od drzwi i zaczęła biec w ich stronę. Niestety, Doctor miał drzwi zbudowane z grubej warstwy metalu, więc klacz nie przebiła się przez nie. Uderzyła się w głowę i źle się przez to poczuła. Postanowiła wymyśleć coś innego. Akurat obok przechodziła sobie Octavia. Derpy wytłumaczyła o co chodzi, ale wiolonczelistka zbagatelizowała sprawę, mówiąc, że Doctor na pewno pracuje przy jakimś eksperymencie. Derpy poczuła się lepiej i razem z Octavią poszły coś zjeść.

Następnego dnia Derpy wybrała inną porę na odwiedziny Doctora. Pogoda była bardzo brzydka, z czarnych, burzowych chmur padał deszcz. Derpy pomyślała sobie, że wtedy na pewno do żadnego pożaru nie dojdzie. Lecz gdy dotarła na miejsce domu Doctora... nie było! Był po nim ślad, jakby ktoś go zabrał. Klacz stwierdziła, że to na pewno Big Macintosh zabrał ten dom (tak jak kiedyś podczas jednego z Dni Serc i Podków), więc wróciła do siebie.

Derpy doszła do swojego domu. Do jej drzwi próbowała się akurat dostać Liga Znaczkowa. Derpy stanęła i powiedziała, że nie będzie im przeszkadzać i sobie pójdzie. Gdy była już daleko stwierdziła, że to dziwne nie móc wejść do własnego domu, ale tylko machnęła kopytkiem. Postanowiła ponownie sprawdzić jak tam z domem Doctora. Ponownie go nie było. Klacz pomyślała, że może dom jest niewidzialny, więc postanowiła zbliżyć się do miejsca, gdzie stał. Nie, domu naprawdę nie było. Derpy postanowiła go wykopać, tym samym sprawdzając czy schował się w ziemi. Nagle, gdy włożyła kopytko do ziemi wszystko wybuchło!

Księżniczka Celestia oglądała sobie witraże w zamku. Przez jedno z okien zobaczyła wybuch w Ponyville. Stwierdziła, że to Mane 6 eksperymentuje i nie przejęła się tym.

Wybuch ustał. Derpy, która wzleciała wraz z wybuchem kilkaset metrów nad ziemię, teraz upadła. Była cała poparzona, a w kilku miejscach nie miała sierści. Zauważyła też, że bardzo kiepsko widzi... Nagle podeszła do niej Vinyl i zapytała co się stało. Derpy szlochając pobiegła w stronę lasu Everfree.

Następnego dnia Derpy ciągle nie było w domu. Vinyl i Octavia chciały coś zrobić, aby jej pomóc. Niestety, tej wady wzroku nie da się naprawić, jak dowiedziały się od lekarza rankiem. Pogoda nadal była brzydka, Liga Znaczkowa dostała się do domu Derpy i zamieszkała tam, a Doctora wraz z jego domem ciągle nie było. Vinyl musiała iść do domu aby przygotować coroczne Disco Ponyville, więc Octavia została sama. Nie wiedząc, co ma robić wygoniła Ligę z mieszkania Derpy i wróciła do siebie, pograć na wiolonczeli.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki